Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś trudne zadanie, ogromna konkurencja stwarza, że powinno się się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, aby byli skłonni właśnie u nas zostawić własne pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja zmian, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę mieć. Jeżeli już posiadamy i chcemy, by zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najważniejsze doskonały język i perswazyjny przekaz, a co najważniejsze właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja modyfikacji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: google merchant center.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz