Inwestycja w kalendarze

W dobie marketingu i sporej potrzeby pozyskiwania klientów, nacisk kładzie się na intensywne reklamowanie swoich usług. Potencjalny nabywca tym bardziej skory jest do zakupu, im lepiej zna firmę (a przynajmniej kojarzy). Dlaczego ażeby zatem nie wykorzystać tego i zamiast ulotek dać mu gratis, z którego będzie korzystał i który będzie mu przypominał o naszej firmie? Producent kalendarzy daje możliwość opcję nadrukowania na kalendarz promocji bądź logo przedsiębiorstwa.



Klient z całą pewnością zapamięta przedsiębiorstwo i w razie czego skorzysta z jego usług, no bo w końcu będzie widywał je każdego dnia, podczas sprawdzania daty. Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent nie tylko i wyłącznie w formule B2C, ale również B2B - są bardzo dobrze widoczne i nadają się do większych pomieszczeń. Płynie z tego kilka korzyści. Po pierwsze, możliwe że nasza firma zainteresuje kogoś pracującego w pomieszczeniu i skorzysta z naszych usług. Po drugie, klienta firmy z naszym kalendarzem może zainteresować reklama i przejrzy naszą propozycję. W związku z powyższym produkcja kalendarzy trójdzielnych jest idealną dźwignią do pozyskiwania klientów - daje możliwość za relatywnie nieduży wkład pieniężny intensywne, codzienne oddziaływanie i zachęcanie do skorzystania z oferty firmy. Wielką zaletą jest także dyskrecja i delikatność tej promocji. Ile razy zdarzało się, że nachalna w formie i częstotliwości przekazu reklama zapadała w pamięci, ale skojarzenia z nią były skrajnie negatywne. Jedyne do czego taka reklama zachęcała, to do omijania szerokim łukiem danego sklepu. Kalendarze trójdzielne reklamowe można wykorzystać przy wszelkiego rodzaju eventach, także jako formę nagrody za konkurs. W obecnych czasach prawie każde przedsiębiorstwo będzie miało gadżety tego typu na swoim zapleczu, bo jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na dokonywanie rosnącej liczny transakcji i uzyskanie przychodu na wystarczającym poziomie.
Więcej informacji na stronie: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio-kalendarze-trojdzielne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz