Ćwiczenia i masaże rehabilitacyjne po kontuzjach

Po bardzo groźnym wypadku trza sobie znależć najlepszych rehabilitantów. Tak było w moim przypadku. Nigdy zresztą wcześniej nie spodziewałem się, że znajdę się w takiej trudnej sytuacji życiowej. Dodatkowym kłopotem była depresja, która pojawiła się natychmiastowo ponieważ takie akurat mam skłonności. Przypadkowo byłem uczestnikiem wypadku komunikacyjnym, który skończył się dla mnie połamanymi nogami , a ponadto żebrami.



Dodatkowo jeszcze doszła tutaj kontuzja mozgu. Ucierpiał też kręgosłup. Przez długi okres czasu nie wiedziałem właściwie co ze sobą zrobić. Leżałem w szpitalu nieruchomo i rozmyślałem tylko o wszystkich najbardziej negatywnych scenariuszach. Na szczęście pojawił się odpowiedni lekarz, który zapoznał mnie z innymi pacjentami. Bardzo szybko stworzyliśmy grupę wsparcia w zakresie pomocy psychologicznej. Dzięki temu mogliśmy regularnie przemyśleć wszystkie bardzo ważne działania medyczne i przygotować się do terapi, którą daje kinezyterapeuta . Sama jednakże fizjotrapia była już nastawiona na bardzo indywidualne działanie. Każdy wszak miał inne kontuzje oraz inne złamania. To właśnie zadecydowało tutaj o indywidualnym podejściu.

Rehabilitacja musiała być przygotowana pod względem każdego potencjalnego pacjenta. Z tego poprawnie byłem bardzo zadowolony. Udało się opracować razem z takim masującym i doświadczonym rehabilitantem wszystkie najistotniejsze ćwiczenia rehabilitacyjne. Przekazał mi też tutaj pewną radę życiową - coś co cię nie zabije to wzmocni. Wtedy właśnie zrozumiałem, że właściwie szybko mogę się pozbyć stanów depresyjnych. Wstąpił we mnie duch walki. Zacząłem regularnie codziennie ćwiczyć i to bardzo intensywnie. Bez wątpienia nad wszystkim czuwał rehabilitant, abym znowu nie przesadził i np nie złamał ponownie nogi albo ręki.

Potem wszedłem w posiadanie wszystkich najważniejszych podręczników rehabilitacyjnych, ponieważ przyszedł moment na absolutnie już indywidualne ćwiczenia.

Chodziło o samodzielne ćwiczenia realizowane codziennie w domu. Właśnie tym wszakże kończy się każdorazowo taka profesjonalna rehabilitacja. Należy przygotować się na intensywne funkcjonowanie, ażeby doprowadzić organizm do porządku. Szybko zresztą można tutaj wyrobić sobie niewątpliwe metody pracy, które będą nastawione na nasz organizm. Nasze ciało jest w każdym momencie do pewnego stopnia inne, zatem trzeba tutaj mieć świadomość tego, czego oczekują nasze mięśnie oraz dodatkowo kości. Jakiś czas również chodzę w tym momencie na rehabilitację do punktu rehabilitacyjnego, gdzie jest oceniany stan fizyczny oraz psychiczny. W ten sposób wiem, że wszystko jest u mnie w porządku i świetnie wykonuję ćwiczenia.
Źródło informacji: http://rehabilitacja-i-masaze-w-trojmiescie.business.site/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz